Prin utilizarea site-ului web fără a modifica setările browserului dvs., sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Puteți modifica oricând setările browserului care determină salvarea acestora.
Faceți clic aici pentru a afla mai multe despre Politica privind cookie-urile .

  OK
Lustrui Engleză Germană layouts.cs Franceză Lituaniene Rusă Românesc Slovacă Maghiar Italian Bulgară Ucraineană Spaniolă

Cod de reducere:REA2021

Retururi si reclamatii Rea

  • Un consumator care a încheiat un contract la distanță poate, în termen de 14 zile calendaristice, să se retragă din acesta fără a da un motiv și fără a suporta costuri, cu excepția costurilor specificate la punctul 8.8 din regulament. * Pentru a respecta termenul limită, este suficient să trimiteți o declarație înainte de expirarea acesteia. Declarația de retragere din contract poate fi depusă, de exemplu:
    - în scris la următoarea adresă: ul. Przędzalniana 6L, 15-688 Białystok;
    - în formă electronică prin e-mail la următoarea adresă: reklamacje@rea.pl
    Un model exemplar de formular de retragere este inclus în anexa 2 la Legea privind drepturile consumatorilor și este disponibil suplimentar la punctul 11 din Reglementări și pe site-ul magazinului online în fila „Retragere din contract”. Consumatorul poate folosi șablonul de formular, dar nu este obligatoriu.
  • Perioada de retragere din contract începe: *
    - pentru un contract în executarea căruia Vânzătorul emite Produsul, fiind obligat să-și transfere dreptul de proprietate (de exemplu, Contractul de vânzare) – de la preluarea Produsului de către consumator sau o terță parte desemnată de acesta, altul decât transportatorul, și în cazul unui contract care: (1) acoperă multe Produse care sunt livrate separat, în loturi sau în părți – de la preluarea ultimului Produs, lot sau piesă sau (2) constă în livrarea regulată a Produselor pentru o perioadă specificată – de la intrarea în posesia primului Produs;
    - pentru alte contracte – de la data contractului.
  • În cazul retragerii dintr-un contract la distanță, contractul este considerat nul. *
  • Vânzătorul este obligat să trimită imediat, cel târziu în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii declarației consumatorului la retragerea din contract, toate plățile efectuate de acesta *, inclusiv costul de livrare a Produsului (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din metoda de livrare aleasă de Client alta decât cea mai ieftină metodă de livrare standard disponibilă în Magazinul online). Vânzătorul rambursează plata utilizând aceeași metodă de plată utilizată de consumator, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord în mod expres cu o altă metodă de returnare, care nu implică costuri pentru el. În cazul în care Vânzătorul nu s-a oferit să colecteze el însuși Produsul de la consumator, acesta poate reține rambursarea plăților primite de la consumator până când produsul este returnat sau consumatorul furnizează dovada returnării sale, în funcție de evenimentul care apare mai întâi.
  • Consumatorul este obligat imediat, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care s-a retras din contract, să returneze Produsul Vânzătorului * sau să îl predea unei persoane autorizate de Vânzător pentru colectare, cu excepția cazului în care Vânzătorul s-a oferit să colecteze el însuși Produsul. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să returnați produsul înainte de expirarea acestuia. Consumatorul poate returna Produsul la următoarea adresă: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok.
  • Consumatorul este responsabil pentru o scădere a valorii produsului ca urmare a utilizării acestuia într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea produsului. *
  • Costuri posibile legate de retragerea consumatorului din contract, pe care consumatorul este obligat să le suporte: *
    În cazul în care consumatorul a ales o altă metodă de livrare a Produsului decât cea mai ieftină metodă de livrare standard disponibilă în Magazinul online, Vânzătorul nu este obligat să restituie costurile suplimentare suportate de consumator.
  • Consumatorul suportă costurile directe ale returnării Produsului. *

În cazul unui produs care este un serviciu, a cărui executare – la cererea expresă a consumatorului – a început înainte de termenul de retragere din contract, consumatorul care își exercită dreptul de a se retrage din contract după efectuarea unei astfel de cereri, este obligat să plătească pentru serviciile îndeplinite până la retragerea din contract. Valoarea plății este calculată proporțional cu domeniul de aplicare al serviciului furnizat, luând în considerare prețul sau remunerația convenită în contract. Dacă prețul sau remunerația sunt excesive, baza pentru calcularea acestei sume este valoarea de piață a serviciului furnizat.

  • Dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță nu este disponibil consumatorului în legătură cu contractele: *
    - pentru furnizarea de servicii, în cazul în care Vânzătorul a efectuat integral serviciul cu acordul expres al consumatorului, care a fost informat înainte de începerea serviciului că, după efectuarea serviciului de către Vânzător, va pierde dreptul de a se retrage din contract;
    - în care prețul sau remunerația depind de fluctuațiile de pe piața financiară asupra cărora Vânzătorul nu are control și care pot apărea înainte de termenul de retragere din contract;
    - în care obiectul serviciului este un produs nefabricat, fabricat conform specificațiilor consumatorului sau care servește pentru a-și satisface nevoile individuale;
    - în care obiectul serviciului este un Produs care se deteriorează rapid sau are o durată scurtă de valabilitate;
    - în care obiectul serviciului este un produs livrat într-un pachet sigilat. Odată deschis, ambalajul nu poate fi returnat din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;
    - în care obiectul serviciului sunt Produse care după livrare, datorită naturii lor, sunt inseparabil legate de alte lucruri;
    - în care obiectul serviciului sunt băuturi alcoolice, al căror preț a fost convenit la încheierea Contractului de vânzare și a cărui livrare poate avea loc numai după 30 de zile și a cărei valoare depinde de fluctuațiile de pe piață asupra cărora Vânzătorul nu are control;
    - în care consumatorul a cerut expres ca Vânzătorul să vină la el pentru reparații sau întrețineri urgente; în cazul în care Vânzătorul furnizează servicii suplimentare, altele decât cele solicitate de consumator, sau furnizează alte Produse decât piese de schimb necesare reparării sau întreținerii, consumatorul are dreptul să se retragă din contract în ceea ce privește serviciile sau Produsele suplimentare;
    - în care obiectul serviciului sunt înregistrări sonore sau vizuale sau programe informatice livrate într-un pachet sigilat, dacă pachetul a fost deschis după livrare;
    - pentru livrarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția unui contract de abonament;
    - încheiat printr-o licitație publică;
    - pentru furnizarea de servicii de cazare, altele decât în ​​scopuri rezidențiale, transport de mărfuri, închiriere de mașini, catering, servicii legate de petrecerea timpului liber, divertisment, sport sau evenimente culturale, dacă contractul specifică ziua sau perioada de prestare a serviciilor;
    - pentru livrarea de conținut digital care nu este înregistrat pe un suport tangibil, dacă performanța a început cu acordul expres al consumatorului înainte de termenul de retragere din contract și după informarea Vânzătorului despre pierderea dreptului de retragere din contract.
Newsletter

Fiți la curent cu oferta, promoțiile și ofertele noastre speciale!
Înscrieți-vă astăzi la newsletter!