Lei

Prin utilizarea site-ului web fără a modifica setările browserului dvs., sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Puteți modifica oricând setările browserului care determină salvarea acestora.
Faceți clic aici pentru a afla mai multe despre Politica privind cookie-urile .

  OK
Lustrui Engleză Germană Republica Ceha Franceză Lituaniene Rusă Românesc Slovacă Maghiar Italian Bulgară Ucraineană Spaniolă Estonă Croat Letonă Olandeză Muntenegru Sârb layouts.be layouts.at

Livrare Rea

Costurile de livrare a Produsului către Client sunt contra cost, cu excepția cazului în care Contractul de vânzare prevede altfel. Costurile de livrare a Produsului (inclusiv taxele de transport, livrare și servicii poștale) sunt indicate Clientului pe paginile Magazinului online la rubrica “Costuri de livrare” și în timpul plasării comenzii, inclusiv în momentul exprimării voinței Clientului de a fi obligat prin Contractul de vânzare.

Ridicare personală a produsului de către client este gratuită.

Vânzătorul pune la dispoziția Clientului următoarele metode de livrare sau de ridicare a Produsului:.
- Livrare prin curierat, contra ramburs.
- Ridicare personală disponibilă la adresa: ul. Przędzalniana 6L, 15-688 Białystok – în zilele lucrătoare, între orele 09:00 și 15:00.

Termenul de livrare a Produsului către Client este de 5-9 zile lucrătoare, cu excepția cazului în care un termen mai scurt este specificat în descrierea Produsului sau în timpul procesului de plasare a comenzii. În cazul produselor cu perioade de livrare diferite, perioada de livrare va fi cea mai lungă perioadă menționată, care nu va depăși, totuși, 9 zile lucrătoare. Punctul de plecare pentru livrarea Produsului către Client se calculează după cum urmează:

În cazul în care Clientul alege metoda de plată prin transfer bancar, plată electronică sau card de plată – de la data creditării sumei in contului bancar sau a contului de decontare al Vânzătorului.

În cazul în care Clientul alege metoda de plată în numerar la livrare – din ziua încheierii Contractului de vânzare.

Termenul limită pentru pregătirea Produsului pentru ridicare de către Client – dacă Clientul alege să ridice Produsul personal, Produsul va fi pregătit pentru ridicare de către Client în termen de 7 zile lucrătoare, cu excepția cazului în care un termen mai scurt este specificat în descrierea Produsului sau în timpul plasării Comenzii. În cazul produselor cu date diferite de disponibilitate pentru ridicare, data de disponibilitate pentru ridicare va fi cea mai lungă dată specificată, dar nu va depăși 9 zile lucrătoare. Clientul va fi informat suplimentar de către Vânzător cu privire la disponibilitatea produsului pentru colectare. Începutul termenului limită pentru ca Produsul să fie gata pentru a fi ridicat de către Client se calculează după cum urmează:
- În cazul în care clientul alege metoda de plată prin transfer bancar, plată electronică sau card – de la data creditării sumei in contului bancar sau a contului de decontare al vânzătorului.
- În cazul în care clientul alege metoda de plată la livrare – din ziua încheierii contractului de vânzare.

Modalitatea și orele de livrare.

Utilizăm serviciile următoarelor companii de transport maritim: DPD (www.dpd.com.pl), Urgent Cargus, GLS si Dachser . În funcție de bunurile achiziționate, de specificitatea, greutatea, dimensiunile acestora, vom ajusta transportatorul și tipul de transport adecvat. Curierii livrează coletele între orele 8.00 și 16.00, iar livrarea în alte intervale orare depinde exclusiv de bunăvoința curierului. Traseul și ora exactă de livrare depind doar de curier.

Vă rugăm să rețineți că, în cazul transporturilor de peste 29,5 kg, curierul nu este obligat să aducă bunurile la sediul cumpărătorului. Pentru astfel de transporturi, curierul livrează bunurile la clădirea destinatarului, cât mai aproape posibil, ținând cont de starea infrastructurii rutiere.

Newsletter

Fiți la curent cu oferta, promoțiile și ofertele noastre speciale!
Înscrieți-vă astăzi la newsletter!